WELKOM OP WEBLOG 'WANDEL KIJK EN KIEK'
Het weblog met aandacht voor fotograferen, wandelen én fietsen

Op het weblog 'Wandel Kijk en Kiek' wil ik - Truus Wijnen - mijn passie voor wandelen, fietsen en fotografie graag met u delen.
Twente, het grensgebied met Duitsland maar ook de Achterhoek zijn de streken waar ik veel op pad ben. Was het in eerste instantie met name wandelend, ondertussen ben ik ook regelmatig fietsend de omgeving aan het verkennen. Altijd gaat een fototoestel mee. Vrijwel alle foto's die op dit weblog staan zijn dan ook tijdens één van die tochten gemaakt. Dit Weblog Wandel Kijk en Kiek bestaat al jaren en door de jaren heen zijn er vele berichten op geplaatst. Om het overzichtelijk te houden is er voor al mijn wandelingen nu een eigen weblog: Wandelweblog 'Over Wandelen Gesproken'.
Hier zijn tientallen routes te vinden en worden regelmatig nieuwe wandelreportages en -routes bijgeplaatst.

De aandacht op dit weblog zal steeds meer verschuiven naar het fietsen maar blijft als hoofdthema het fotograferen houden. Eén en ander in de vorm van zowel (natuur-)foto's, fotoreportages of fotoseries, met als voorbeelden:
Maandag Wasdag
Op een Bankje
De Postbode van..


De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.


donderdag 13 oktober 2011

Schwyzerörgeli Grossformation Wynau

Vorige maand vond in Chur het Eidgenossissches Volksmusikfest plaats.
Een waar volksmuziekfestijn. Overal in Chur speelden groepen in de open lucht.
Zelf heb ik er niet veel van mee gekregen. Ik was voor wat anders in Chur en zag toevallig dat deze festiviteit plaatsvond.
Omdat ik nog even moest wachten op mijn bus was ik in een schaduwrijk parkje gaan zitten.
En terwijl ik daar op een bankje zat kwam ineens de muziekgroep met de mooie naam Schwyzerörgeli Grossformation Wynau voor mij zitten spelen.
Natuurlijk heb ik er foto's van gemaakt en ook een paar filmpjes.
Ook heb ik de mensen vd groep beloofd e.e.a op het internet te zetten zodat ze de foto's en de filmpjes terug kunnen zien.






















3 opmerkingen:

Klaske zei

het ziet er erg serieus uit als ik naar de gezichten kijk

Willy zei

Je zou bijna een dansje willen maken.

Aly zei

Het laatste filmpje is erg leuk Truus.
Altijd heel sfeervol vooral in combinatie van het mooie weer.
:) Aly