WELKOM OP WEBLOG 'WANDEL KIJK EN KIEK'
Het weblog met aandacht voor fotograferen, wandelen én fietsen

Op het weblog 'Wandel Kijk en Kiek' wil ik - Truus Wijnen - mijn passie voor wandelen, fietsen en fotografie graag met u delen.
Twente, het grensgebied met Duitsland maar ook de Achterhoek zijn de streken waar ik veel op pad ben. Was het in eerste instantie met name wandelend, ondertussen ben ik ook regelmatig fietsend de omgeving aan het verkennen. Altijd gaat een fototoestel mee. Vrijwel alle foto's die op dit weblog staan zijn dan ook tijdens één van die tochten gemaakt. Dit Weblog Wandel Kijk en Kiek bestaat al jaren en door de jaren heen zijn er vele berichten op geplaatst. Om het overzichtelijk te houden is er voor al mijn wandelingen nu een eigen weblog: Wandelweblog 'Over Wandelen Gesproken'.
Hier zijn tientallen routes te vinden en worden regelmatig nieuwe wandelreportages en -routes bijgeplaatst.

De aandacht op dit weblog zal steeds meer verschuiven naar het fietsen maar blijft als hoofdthema het fotograferen houden. Eén en ander in de vorm van zowel (natuur-)foto's, fotoreportages of fotoseries, met als voorbeelden:
Maandag Wasdag
Op een Bankje
De Postbode van..


De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.


dinsdag 4 december 2012

Blokje om op het Weldam

Ik heb nog wat foto's "liggen" van een blokje om op het landgoed het Weldam, ik liep er enkele weken geleden toen nog net de bladeren aan de bomen zaten.
Het Weldam ligt op een paar minuten van m'n huis dus eigenlijk is het m'n "achtertuin". Een geschikte plek om even een uurtje de benen te strekken.
Op het landgoed is het mogelijk paaltjesroutes te volgen. Ik ken er de weg dus de paaltjes liet ik links liggen om zo mijn eigen wandelrondje te lopen.
Af en toe was het wat lastig het pad te vinden door de vele bladeren die al gevallen waren.
Dus of ik overal op het goede pad gelopen heb?

Ter informatie: het is mogelijk op het landgoed paaltjesroutes te volgen. (variërend van 2 tot 5 km) . Update: De routes en de bewegwijzering zijn in het voorjaar van 2015 'opgeknapt' en zijn nu goed te lopen. En dat is mooi, met name voor diegenen er de weg niet zo goed weten en daarom graag routepaaltjes volgen. Want het Weldam is een mooie plek om op stap te gaan.
Zie voor informatie over startpunt e.d. van deze vernieuwde routes * dit bericht *  op m'n wandelweblog.



Routepaaltjes op Landgoed het Weldam
 
Herfstwandeling op het Weldam


Het pad was door de vele bladeren niet te zien
















Bij de toegangspoort naar Het Weldam

Kasteel Weldam



Geen opmerkingen: