WELKOM OP WEBLOG 'WANDEL KIJK EN KIEK'
Het weblog met aandacht voor fotograferen, wandelen én fietsen

Op het weblog 'Wandel Kijk en Kiek' wil ik - Truus Wijnen - mijn passie voor wandelen, fietsen en fotografie graag met u delen.
Twente, het grensgebied met Duitsland maar ook de Achterhoek zijn de streken waar ik veel op pad ben. Was het in eerste instantie met name wandelend, ondertussen ben ik ook regelmatig fietsend de omgeving aan het verkennen. Altijd gaat een fototoestel mee. Vrijwel alle foto's die op dit weblog staan zijn dan ook tijdens één van die tochten gemaakt. Dit Weblog Wandel Kijk en Kiek bestaat al jaren en door de jaren heen zijn er vele berichten op geplaatst. Om het overzichtelijk te houden is er voor al mijn wandelingen nu een eigen weblog: Wandelweblog 'Over Wandelen Gesproken'.
Hier zijn tientallen routes te vinden en worden regelmatig nieuwe wandelreportages en -routes bijgeplaatst.

De aandacht op dit weblog zal steeds meer verschuiven naar het fietsen maar blijft als hoofdthema het fotograferen houden. Eén en ander in de vorm van zowel (natuur-)foto's, fotoreportages of fotoseries, met als voorbeelden:
Maandag Wasdag
Op een Bankje
De Postbode van..


De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.


dinsdag 17 juli 2012

Op een Bankje

Op een Bankje - Fotoserie van Bankscenes

Op een bankje nr 34: Bank-Stel op de Sallandse Heuvelrug

Foto is geplaatst met toestemming vd gefotografeerden

"Of ik ze op de foto mocht zetten" was mijn vraag.
"Ja hoor" was het antwoord.
En toen ik vertelde over mijn fotoserie van bankscenes, was ook het plaatsen op het weblog geen probleem.
Al keuvelend kwam toen het wandelen ter sprake. En dat het zo mooi was op de Sallandse Heuvelrug. Of we in de buurt woonden. Of we moeder en dochter waren.
En of we wel eens in Baarle-Nassau geweest waren. Want daar moesten we echt eens naar toe gaan.
Daar kun je zó mooi wandelen. Echt héél mooi.
Baarle-Nassau, ze zei het nog maar eens. Néé, niet Baarle-Hertog....Baarle-Nassau.
Echt, serieus, heel mooi.

Ik opperde dat het misschien een idee was dat we uitgenodigd werden door een bed and breakfast of een leuk wandelhotelletje daar. Kon ik er meteen een superverslag van maken voor mijn weblogs.
Dat zou een goede promotie voor het wandelen daar zijn. Altijd terug te vinden op het world wide web.
Ik zag haar denken.....


Baarle-Nassau dus. Wie weet.
Maar goed, vooralsnog maar eerst dit bankbericht  op't weblog plaatsen.
En of ik dan ooit nog eens aan het wandelen kom in Baarle-Nassau?

--------

Heb net even gegoogled op Baarle-Nassau.
En de eerste link naar "het meest unieke dorp in de hele wereld" aangeklikt. Helaas was er niets te zien, wel de melding redirect onbekend.
Zou Baarle-Nassau wel bestaan?

De andere 33 bankfoto's zijn * hier * te bekijken.



Geen opmerkingen: