WELKOM OP WEBLOG 'WANDEL KIJK EN KIEK'
Het weblog met aandacht voor fotograferen, wandelen én fietsen

Op het weblog 'Wandel Kijk en Kiek' wil ik - Truus Wijnen - mijn passie voor wandelen, fietsen en fotografie graag met u delen.
Twente, het grensgebied met Duitsland maar ook de Achterhoek zijn de streken waar ik veel op pad ben. Was het in eerste instantie met name wandelend, ondertussen ben ik ook regelmatig fietsend de omgeving aan het verkennen. Altijd gaat een fototoestel mee. Vrijwel alle foto's die op dit weblog staan zijn dan ook tijdens één van die tochten gemaakt. Dit Weblog Wandel Kijk en Kiek bestaat al jaren en door de jaren heen zijn er vele berichten op geplaatst. Om het overzichtelijk te houden is er voor al mijn wandelingen nu een eigen weblog: Wandelweblog 'Over Wandelen Gesproken'.
Hier zijn tientallen routes te vinden en worden regelmatig nieuwe wandelreportages en -routes bijgeplaatst.

De aandacht op dit weblog zal steeds meer verschuiven naar het fietsen maar blijft als hoofdthema het fotograferen houden. Eén en ander in de vorm van zowel (natuur-)foto's, fotoreportages of fotoseries, met als voorbeelden:
Maandag Wasdag
Op een Bankje
De Postbode van..


De foto's en artikelen op deze site hebben het Copyright Truus Wijnen. Wilt u info over de foto's/artikelen of ze ergens voor gebruiken, neem dan svp contact met mij op.


vrijdag 30 december 2011

De bank is binnen

Afgelopen woensdag is (na enige vertraging) de bank gebracht die ik had besteld bij Ikea.
Ik had al op internet gezien dat de bezorgers vroeg zouden komen. En idd ze waren er ook vroeg, erg vroeg zelfs. Om 07.15 uur ging de bel.
Vervolgens werd een enorm groot pakket naar binnen gebracht waarin mijn bank zat. In een ander pakket zat de eveneens bestelde hocker. Beiden waren óntzettend goed ingepakt en dichtgeplakt. 

   


Het kostte dan ook behoorlijk veel moeite om het plastic, karton, piepschuim, beschermfolie en meters aan tape te verwijderen. Uiteindelijk was de bank uitgepakt en kon het frame / onderstel  er ook ondergezet worden.

  


Maar toen dat allemaal klaar was zag het er prima uit. (Jammer is wel dat onder 2 pootjes geen beschermdopjes zitten.)
Ook de voetenbank/hocker is volledig naar wens.



 En zo is de inrichting van het huis weer een stap verder gekomen.
 


Maar de klusjes die nu nog resten hebben geen haast zodat geleidelijk aan het normale ritme van de dag weer terug komt (waaronder weer het bloggen :-) )
Voor de mooie foto die Steve McCurry gemaakt heeft moet ook nog een goed  plek uitgezocht worden.



ter informatie: de bank is de leren Arild 3zits van Ikea.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Truus zoo wauw dat ziet er goed uit mooie Bank!
Bij deze wens ik jouw een hele fijne Jaarwisseling in je nieuwe Woning en de beste wensen voor 2012
Lieve groetjes van RIA en Richard Been-Juffermans
vanuit Dordrecht ( Alpina/Fans)

Sien zei

Zo, dat ziet er gezellig uit Truus!
Herken dat goed inpakken van de bank.
Onze vorige blauwe bank was ook van ikea :-)
Wat leuk dat alles een beetje naar wens verloopt.
Je eerste jaarwisseling in jullie nieuwe huis, spannend zeg!
Fijn uiteinde en een heel mooi,gezond,en gelukkig begin voor 2012
En natuurlijk dat je nog veel wandel uurtjes mag beleven

Groetjes Sien

Monique zei

Een mooi licht interieur in je nieuwe paradijs Truus en het rood van de bank is een mooi detail! Heel veel woonplezier en voor 2012 veel gezondheid, geluk en fotomomenten gewenst!

Willy zei

Hej Truus, ik wil je een gezellige jaarwisseling wensen en een heel mooi 2012.
De bank staat mooi in het lichte interieur, het begint er al als een thuis uit te zien. Veel woonplezier.
Lieve groet.